BIPAFASHION.HR: OBEKEI, HEDRA DESIGN, GALA VRBANIĆ, AnaBo, AMAN & CODED EGDE

07:56


DAY #3 AT BIPAFASHION.HR

Treću večer BipaFashion.hr obilježili su brojni hrvatski mladi dizajneri. Pregršt stilova, glazbe i kul scene ostavilo je publiku oduševljenom. Svatko je mogao pronaći nešto za sebe! Ja definitvno jesam! 

Večer je otvorio brend Obekei, mlade dizajnerice Katarine Smolić. Osobno sam fan Obekei-ja i već sam si upikirala par zgodnih krpica (eh kad bi ih mogla imati!) 

Nakon Obekei-ja, predstavio nam se brend Hedra Design dizajnerice Ane Jagić. Crni odjevni komadi s šarenim detaljima su zasigurno pronašli put do publike. Ja se osobno nisam pronašla u njima, ali ono što mi se svidjelo jesu zanimljivi krojevi. 

Gala Vrbanić me oduševila! Gotovo svaki komad sam poželjela nositi! Krojevi i neobične kombinacije su mi definitivan top večeri! 

Revija AnaBo by Ana Bogdan mi se svidjela. Kada bi nešto morala izabrati s cjelokupne revije, to bi bila pinky treger-suknja upravo iz ove kolekcije. Zaljubila sam se u taj komad!

Aman. Trebam li još nešto reći?  Divno, romantično, girly! Veliko da! 

Coded Edge, nešto sasvim drugačije. Gothic. Isto veliko da. U meni se konstantno odvija borba između crnih komada zanimljivog kroja i girly, romantičnih stvari. Plus, Coded Edge je genijalno završio svoju reviju! 

U nastavku pogledajte par fotki koje sam fotkala jučer. Kod svakog dizajnera sam stavila i link ako vas posebno zanimaju sve kombinacije! 

Fotkala sam i svoj outfit, a info o njemu, kao i uvijek, na kraju su posta! 
Do sljedećeg posta,
Vaša Dii. 



Third night of BipaFashion.hr was presented by numerous young Croatian designers. Different style, music & cool scene left the audience ecstatic. Everyone could find something for themselves. I definitely have!

The evening was opened by the brand Obekei of young designer Katarina Smolić. Personally, I'm a fan of Obekei and I already picked few nice pieces! 

After Obekei, it was time for Hedra Design by Ana Jagić. The black pieces with colorful details have definitely found their way to the audience. It's not really my style but I what I liked were intereating cuts.

Gala Vrbanić delighted me! I wanted to wear almost every outfit that I had seen. The cuts and unusual combinations are my definite top of the evening!

AnaBo (designer Ana Bogdan) fashion show  was amazing. If I had to choose something out of the whole night it would be pinky strap skirt from her collection. I fell in love with that skirt! 

Aman. What else can I say? Beautiful, romantic, girly. I say big 'yes'!

Coded Edge, something completely different. Gothic. I say also a big 'yes'! I always struggle between black pieces with interesting cuts and girly, romantic things. Coded Egde finished their show brilliantly! 

I took a few photos of yesterday's show. I linked a video for every designer below. So take a look if you are interesed. 

I also took a few photos of my outfit, every info about my combination is down below as always! 
Until the next post, 
Your Dii.

OBEKEI








HEDRA DESIGN by ANA JAGIĆ






GALA VRBANIĆ 



AnaBo by ANA BOGDAN





AMAN






CODED EDGE





MY OUTFIT







Full outfit (taken with phone camera):



 MY OUTFIT:
Shirt: H&M
Shoes: Stradivarius
Coat: Max&Co.
Backpack: H&M
Necklace: New Yorker
Socks: H&M
Pants: H&M 



You Might Also Like

4 komentari

  1. Odlične su mi fotke revije <3 a ti si top! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja sam bila na ovoj reviji, Aman mi je bio najbolji oduševljena sam novom kolekcijom :D
    i ti si bila jako slatka :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee! Pa nisam te vidjela! Trebala si mi se javiti! Hvala ti puno! :)

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images