Stripes, dots & leather

03:27

It's time for leather again! 

Jučerašnji dan je bio tipično jesenski, kišan, tmuran i pomalo hladan. Što je to značilo za mene? Kožne stvari su opet aktualne, wuhuu! Nitko nije sretniji od mene! Ne znam koliko će dugo trajati moja ovisnost o kožnim odjevnim predmetima, ali ono što znam je da zasad ne mogu bez njih. Jedini razlog zašto se veselim jeseni i zimi su puloveri i kožnjaci! 
Jučer sam se odlučila za crno-bijelu kombinaciju. Ovaj tip midi kožne suknje A-kroja sam dugo tražila i pronašla u New Yorkeru (sad je u novoj kolekciji, tako da ako ti se sviđa, trk!). Ovaj preslatki top s ugrađenom bijelom kragnom sam posudila od sestre (moraju se i starije sestre ponekad poslužiti ormarima mlađih sestara, zar ne?) i naravno uz ta dva glavna dijela mog outfita, kombinirah kožnu jaknu, kožni ruksak s resicama, maramu s točicama i opet sestrine nove čizmice (bila je darežljiva jučer, haha).

Ove slikice su nastale u suradnji s mladim fotografom u usponu imena: Dominik Imrešković. 
Dominik je napravio odličan posao što se može vidjeti iz priloženih slikica. Ako želite pronaći Dominka, kliknite na sljedeće veze: Instagram / Facebook / Youtube / Twitter
Čak sam se pojavila nakratko i u njegovom vlogu, što mi je bilo poprilično zabavno: Vlog
Bilo mi je izrazito zabavno jučer, shooting je bio odličan! Dominik je izrazito profesionalan i ono što mi je bilo najbitnije je to što sam bila opuštena pred kamerom, a to je zahvaljujući njemu! Go Dominik! :) 

Eto ljudi moji, checkirajte njegov rad, dečko radi super slikice, a mi se vidimo u sljedećem postu! 
Do tada,
Vaša Dii.


Yesteday was such a typical autumn day, rainy, cloudly & a bit cold. So, what did that mean for me? Well, that meant that leather was back! Wuhuu! You all know my obsession with leather clothing and I'm not sure how long will it last! 

I wore black and white combination. My main parts of outfit are black leather skirt from New Yorker (it's in new collection, you can still buy it) and this cute top which I borrowed from my sister (older sisters should borrow clothes from younger sisters, too!) I paired these two with leather jacket, leather backpack, scarf and leather black ankle boots (also my sister's boots, haha).

These photos were photographed by a young photographer on the rise: Dominik Imrešković.
Dominik did a great job which you can see from the following photos! If you want to find Dominik, click on the following links: Instagram / Facebook / Youtube / Twitter
I even appeared briefly in his vlog, which was quite funny: Vlog
It was extremely fun yesterday and the shooting was excellent! Dominik was extremely professional and what surprised me the most was the fact that I was really relaxed in front of the camera, thanks to Dominik! Go Dominik! :)

So that's it! Check his work, he has done some pretty good photos, and we'll see each other in the next post! 
Until then,
Your Dii! 











 MY OUTFIT:
Shoes: Stradivarius
Midi skirt: New Yorker
Scarf: Zara 
Bag: New Yorker
Top: Zara
Leather jacket: Bershka


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images