Blue & denim

08:03



"A well-traveled woman. That is how I   want to be described."


Ovo ljeto sam istražila otok Murter. Ljetovala sam u malom prekrasnom gradiću Tisno. U blizini Tisna nalaze se Betina, grad Murter i Jezera. Kako je krajem našeg ljetovanja vrijeme postajalo ružnije, odlučili smo malo istražiti otok. I moram priznati, to nam je bila odlična odluka. 

Prvo mjesto koje smo posjetili je Betina. Današnji post je snimljen u Betini. Taj gradić me oduševio! Ja sam veliki zaljubljenik u primorske male kamene kuće sa zelenim prozorima i vratima. Oduvijek sam sanjala da imam jednu takvu svoju kuću na moru. U Betini, kao i u ostalim našim primorskim gradovima, ima puno takvih kuća. Stoga je vrlo lako zaključiti koliko sam guštala hodajući kalama i otkrivajući razne nove puteljke. Jedna od stvari u dalmatinskim gradovima koja me uvijek oduševi jest crkva. Crkva u Betini je zaista predivna stoga sam priložila sliku da vam ju pokažem. 

Kako sam već spomenula, vrijeme nam nije bilo lijepo. Kiša je svako malo padala, a nebo je naravno bilo oblačno. No, na našem izletu nije bilo loše. Čak se i sunce pojavilo! :)

Taj dan sam nosila Levi's poderanu košulju, sa poderanim hlačama, Adidas tenisice, sitnice poput narukvica koje sam kupila u lokalnoj suvenirnici, sunčane naočale i meni vrlo dragu torbu koju sam dobila na poklon za svoj 19. rođendan! Detalje o pojedinim markama pogledajte na dnu teksta! 

Do sljedećeg posta, koji je snimljen u Murteru,
-D.



This summer I explored the island Murter. I was on vacation in the small town Tisno. Near of Tisno are Betina, Murter city and Jezera. We decided to explore the island when the weather became worser. I have to admit, that was excellent decision.

The first place we visited was Betina. Today's post was shot in Betina. The town impressed me! I'm a big fan of the coastal small stone houses with green windows and doors. I always dreamed that I had one of those houses by the sea. In Betina, as well as in our other coastal towns, there are a lot of such houses. Therefore, it is very easy to see how much I enjoyed it massively walking down the streets and discovering various new paths. One of the things in the Dalmatian cities that always amazed me is the church. Church in Betina is really beautiful so I posted one picture of  it to show it to you.

As I mentioned before, the weather was not good. It was rainy and cloudly. But on our tour wasn't bad. Even the sun came up! :)

That day I was wearing Levi's ripped shirt, with ripped pants, Adidas sneakers, little things like bracelets that I bought at a local gift shop, sunglasses and a very special bag that I got as a gift for my 19th birthday! For details on individual brands look at the bottom of the text!

Until next post, which was shot in Murter
-D.













 


              




 MY OUTFIT:
Shirt: Levi's
 Bag: Love Ana (LINK)
  Belt: Stradivarius
 Sneakers: Adidas
 Sunglasses: Stradivarius
Bracelets & ring: Bought in local gift shop
Jeans: Zara




FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

2 komentari

  1. odlicna kombinacija i predivne slike mjesta, stvarno oduzima dah :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images