Satisfaction guaranteed

07:07


Satisfaction guaranteed 

Bok ljudi! 
Evo mene ponovno s još jednim postom. Poprilično drugačijeg stila od prošlog (ali hej, ovo je baš moj stil). Opet kradem tati majice, ništa novo haha. Za one koji ne znaju, pobornik sam 'recikliranja' stare odjeće. Dakle, moje česte mete su ormari moje obitelji. Najviše pati tatin ormar iz mladosti i bakin sa različitim haljinama (real vintage stuff) ! Najdraže stvari koje posjedujem zapravo i nisu moje. Tatine stare levi's majice i jakne, njegove košulje, mamine košulje, bakine haljine i suknje, dap, sve je to sad moje (na nesreću moje sestre koja se također voli izgubiti u njihovim ormarima, ali tko prvi njegovo). 
Dakle, današnji outfit! Udoban, u pomalo rock izdanju, nadopunjen tamnim ružem, sve što mi treba! 
Još jedna stvar koju sam zaboravila spomenuti je i ta da se ne ustručavam kupovati u vintage i second hand shopovima. Neki ljudi ih mrze, neki ih obožavaju. Ja sam u ovoj drugoj skupini. Zašto? Pa jednostavan je razlog, gotovo većinu stvari sam svojima već uzela, a nije mi dosta. Često pronađem odlične stari u takvim trgovinama po vrlo povoljnim cijenama. Nisam osoba koja pati za markama, ako mi se sviđa, nosim. Vrlo jednostavno. Ono što sam primjetila je da često pronalazim robu koja nije nošena ili je vrlo malo nošena, tako da ako prolazite pokraj takvog shopa, svratite i bacite oko. Osobno sam u početku bila vrlo skeptična i suzdržano sam lutala takvim trgovinama, no sada uživam i jedva čekam kakav ću mali dragulj pronaći u novim pohodima! 

Malo sam se raspisala danas, no evo, checkirajte i kao što znate već, sve stvari su imenovane dolje!
Do sljedećeg posta, 
Vaša Dii! 


Hi guys!
Here's another post, little bit different from the last one. But this one is more me than the last one, if that makes sense. As you already know, I like to sneak in my dad's, mum's and grandma's closet and 'borrow' their old clothes. I usually take old levi's t-shirts and shirts from my dad, and dresses or skirts from my grandma and mum!
What I also like to do is shop in vintage or second hand shops! Why? Well, I almost 'borrowed' everything from my family's closets and I want more. I find such a cool stuff there & it's not pricey! I am not 'brand obsessed' so it's fine for me to buy there. If I like something, I wear it, no matter if it's some brand or not. I know that people either hate those kind of shops or love it. I love them!

Sooo, today's outfit, I would describe as 'rock' outfit and purple lipstick is a must! I don't know what to tell you more about this post, so enjoy! All the things are named down below!
Until the next time,
Your Dii.










 MY OUTFIT:
Shoes: H&M
Overall skirt: Textille House
Sunglasses: New Yorker 
Bag: New Yorker
T-shirt: Levi's 
Choker: E-bay

FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

1 komentari

  1. jako mi se sviđa kako si sve ovo iskombinirala :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images