Exploring Diocletian's palace

05:29

Diocletian's palace

Hej hej! 
Ljeto nije završilo, bar za mene! Odlučila sam dočekati jesen na najbolji mogući način, odmorom u jednom od najljepših hrvatskih gradova, Splitu! 
Ono što svaki turist mora obići tijekom ljetovanja u Splitu jest Dioklecijanova palača. Kako sam veliki obožavatelj umjetnosti (i student arhitekture), ovo mi je bio divan dan. Upijala sam svaki detalj ovog prekrasnog kompleksa. (Ako ne znate što je to, kliknite na link)
Kada se obilazi grad, treba se udobno obući. Što je udobnije od para tenisica? Taj dan je bio vrlo topao stoga odlučih obući moju novu kožnu midi suknju i običnu majicu kratkih rukava s detaljem Darth Vadera (imamo li ovdje Star Wars fanova?)
Danas se neću raspisati, obećajem!
Do sljedećeg posta,
Vaša Dii.

Hey hey! 
Summer is not over yet, at least not for me! I decided to wait for the fall in one of the most beautiful cities in Croatia, Split! 
Diocletian's palace is a place that every tourist should visit while staying in Split.  Since I'm a big fan of art (and architecture student) this was a great day for me. I enjoyed every detail of this beautiful complex.  (If you don't know what that is, click here.)
I wore sneakers, black leather midi skirt and a basic tee with Darth Vader detail (any Star Wars fan here?)
I will not write much this time, I promise!
Untill the next post, 
Your Dii




- Detail of peristil in Diocletian's palace -




- Beautiful Riva in Split -



 MY OUTFIT:
Sneakers: H&M
T-shirt: Pull&Bear
Sunglasses: E-bay 
Bag: H&M
Skirt: New Yorker 


FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ova majca je savršena(obožavatelj Star Warsa,a i prugica hehe).Split je odličan grad za odmor i nadam se da uživaš!


    MAKE ART NOT LOVE

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images