Last post of 2016

14:41







Goodbye 2016! 

Hej hej!
Znam da dulje vrijeme nisam objavila post i za to postoji razlog. U posljednje vrijeme sam postala zauzeta drugim stvarima i odlučila staviti blog na kratku pauzu. Nisam htjela objavljivati nešto s čim nisam zadovoljna. Mislim da će ovo biti jedini post koji ću objaviti u neko vrijeme.

Ova godina, koliko ju god drugi mrzili po društvenim mrežama, je bila odlična! Jedna od meni najdražih godina ikad! Prekrasne stvari su mi se dogodile i pomalo mi je žao što se od nje opraštam!

Fotkice je napravila divna Ivana Dobrovoljec ( @hollystyle00 ). Hvala joj puno! Outfit je pomalo retro, u mom stilu! Mom jeans i bijela dolčevita su pun pogodak za jesen! (Razdoblje u kojem su i nastale ove fotke, haha)

Neću puno pisati, samo ću reći da se nadam da ću uskoro ponovno početi objavljivati iako ne mogu garantirati. Do tad, velika pusa!

Vaša D.










 MY OUTFIT:
Boots: H&M
Turtleneck: H&M
Sunglasses: E-bay 
Bag: No name
Jeans: Bershka 


FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images