Midi skirt & feather earrings

11:16


Bok svima! 


Konačno su došli oni vruuući, sparni, ljetni dani! Moram biti iskrena i reći da ih obožavam iako znam da sam u manjini kada se radi o toj temi. Danas je bio poprilično lijep ljetni dan. Ovaj post je nastao poprilično neplanirano u usputnoj šetnji.

Danas sam nosila pomalo boho kombinaciju, jednostavni bijeli 'heklani' top uz midi suknju camel boje. Uz to sam nosila naušnice s perjem. Od obuće sam nosila kožne sandale. A kao popratni detalj su kožna torbica, naočale s bijelim uzorkom i prstenje.

Slike u današnjem postu možda i nisu kvalitetne kakve bih voljela da jesu, no ipak sam odlučila s vama podijeiti ovaj outfit jer mi je jako drag!

Do sljedećeg posta,
-D.

Hello everyone! 


Hot, summer days are finally here! I must say that I love these kind of days, although I know I'm in minority when speaking about this subject. Today was beautiful summer day. This post was made unplanned, it was a result of a walk through park.

Today I wore boho outfit. I wore simple white crocheted top with midi skirt in camel color. I also wore leather sandals, earrings with feathers and as details sunglasses with white pattern and leather bag and rings.

Today's photos are not that great as I wished they were but I decided to upload them anyway! I really liked this outfit so I wanted to share it with you guys!

Until the next post,
-D.

MY OUTFIT:  

Top: H&M
 Skirt: Stradivarius
Bag: No name
Earrings: Mango
Sunglasses: Stradivarius
Rings: No name
Shoes: Zara (I think) 









 Photos taken by: ERNA

FOLLOW ME ON:



You Might Also Like

1 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images